luni, 28 noiembrie 2011

Jocul de-a actorii

tremuri o mână stă în faţa mea, întinsă
mama urmăreşte mărul pe care tu
mi-l întinzi jocul ielelor
cobor în stradă aproape e pustiul
câinii de la colţul străzii
se ascund din faţa oamenilor grăbiţi
un du-te-vino infernal
felinarele se aprind aproape miroase a viaţă
un director anunţă ceva teatrul ambulant
magicienii îşi joacă viaţa pe străzi
scamatorii râsete jonglerii uimire
nişte actori îşi duc la groapă mortul
vino, mă strigă ai şi tu un rol
un rol, îmi zic, poate voi ajunge departe
mi se arată un loc cu degetul mă urc acolo
şi îi las să mă ducă la groapă
feţe întregi s-a găsit un înlocuitor
pentru omul scund, prietenul tuturor
linişte victorie fericire
spectacolul se joacă la scenă deschisă
priveşte şi mama doar ea priveşte
aplauze râsete pământ
moarte într-o lume concretă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu